lirc.spec dla PLD AC ze sterownikami dev/input

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Pon, 10 Kwi 2006, 14:06:41 CEST

On Mon, Apr 10, 2006 at 12:29:04AM +0200, Tomasz Narloch wrote:
> Tu ja nie wiem co zrobić, za trudne dla mnie:)
> Wiem tyle, ze jezeli bedzie   _with_ dist_kernel    , a ten link nie
> wystapi to  kompilacja  sie wywali.

Jak jest "with dist_kernel", to problem rozwiązywany przez ten link
rozwiązuje się inaczej. Zobacz do jakiegoś innego speca z modułami
kernelowymi. Ja ostatnio (w kernel-char-frandom.spec) załatwiłem to
w ten sposób:

%if %{with dist_kernel}
        %{__make} -C %{_kernelsrcdir} O=$PWD/o prepare scripts
%else
        install -d o/include/config
        touch o/include/config/MARKER
        ln -sf %{_kernelsrcdir}/scripts o/scripts
%endif

Ale uprzedzam, że to było cut&paste działającego rozwiązania z innego
speca, bez próby pełnego zrozumienia sprawy.

Pozdrowienia,
        Jacek