lirc.spec dla PLD AC ze sterownikami dev/input

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 11 Kwi 2006, 10:33:36 CEST

On Tue, Apr 11, 2006 at 02:32:34AM +0200, Tomasz Narloch wrote:
> Mam jeszcze jedno pytanko:
>
> Po co jest dist_kernel(ogolnie wiem, ale) jezeli kompilacja bez pewnych
> linków sprowadza sie do jednej roznicy:
> Czyli robi sie 1 lub 2:
> 1)  ln -sf %{_kernelsrcdir}/scripts
> 2) %{__make} -C %{_kernelsrcdir} O=$PWD/o prepare scripts
>
> Czy nie mozna zalozyc ze ten ktory bedzie kompilowal , zrobil ze swoimi
> zrodlami(dla with dist_kernel):
> cd /usr/src/linux
> ln -s config-up<lub config-smp - zależy co masz> .config
> ln -s arch/<twoja arcitektura>/defconfig  include/config/
> make scripts

Żadnego "ten ... zrobił" - dist_kernel to czyste pakiety z dystrybucji,
bez żadnych ręcznych zmian, nadające się do budowania automatem.

"ln -s .../scripts ." wymaga albo drzewa ze zbudowanymi źródłami jądra,
albo prawa zapisu do drzewa ze źródłami.
Zresztą nawet dla without dist_kernel mi się to wymaganie nie podoba.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/