Ac python i wątki. Coś się zmieniło ostatnio ?

Śro, 12 Kwi 2006, 08:15:12 CEST

On Tuesday 11 April 2006 21:19, Jakub Piotr Cłapa wrote:
> [...]

Rozróżnienie wątków jest potrzebne np do wołania (non-)thread-safe funkcji
modułów pythona (np PyQt).
Pewnie jakąś pochodną gettid() jest

thread.get_ident()

bo działa dobrze z NPTL (i to zamyka mój problem)

> Prócz tego wątki w Pythonie i tak mają GIL, więc na raz może pracować
> tylko jeden. Generalnie mały z nich pożytek (lepiej forkować).

Nie wątki a interpreter. Moduł może zwolnić GIL i robić swoje równolegle na
wielu wątkach.

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright