Ac python i wątki. Coś się zmieniło ostatnio ?

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Czw, 13 Kwi 2006, 09:14:50 CEST

On Wed, Apr 12, 2006 at 06:02:52PM +0200, Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:
> dlaczego nieprawidlowe?
> przeciez bez nptl-a watki byly "emulowane" procesami.. i mialy oddzielne
> pidy.

I były traktowane jako osobne procesy nawet tam, gdzie to było sprzeczne
ze standardem POSIX (np. obsługa sygnałów), AFAIK. Inna sprawa, że nie
badałem sprawy dokładnie, tylko opieram się na tym, co mi się
przeczytało tu, czy tam... więc istnieje możliwość, że plotę bzdury ;-)

Greets,
        Jacek