SPECS: scribus.spec - up to 1.3.3.1 - NFY, see ToDo; rel 0.9

Łukasz Jernaś deejay1 w srem.org
Czw, 13 Kwi 2006, 14:54:01 CEST

Dnia poniedziałek, 10 kwietnia 2006 16:53, Łukasz Jernaś napisał:

> [--ciach--]

> Ktoś ma pomysł co z tym zrobić może? Ja już nie wiem co sensownego
> zastosować tutaj...

Sprzeciwów nie widzę, autorów przekonać nie mogę do umieszczenia tych plików w
innym miejscu (dzięki Gentoo :P), więc zostanie tak jak jest, chociaż ugly
workaround...

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś