SPECS: cpuinfo.spec

Bartosz Świątek swiatek w informatik.hu-berlin.de
Sob, 15 Kwi 2006, 12:17:42 CEST

Dnia sobota, 15 kwietnia 2006 11:50, Lukasz Glebicki napisał(a):

> Właśnie zacząłem poprawiać tego speca. Jest kilka innych rzeczy do
> poprawienia których nie zauważyłem na 1 rzut oka.
>
> pozdrawiam

Wlasnie z poczatku zrobilem podzial na paczke -devel, i tak wrzucilem *.la i
*.a ale bez instalacji devela aplet nie chcial wystartowac, wiec
zrezygnowalem z tej koncepcji i wrzucilem wszystko do jednej paczki, moze
zamiast -devel zrobic -static bo to chyba biblioteki statyczne.