SPECS (LINUX_2_6): kernel.spec - bcond for disabling vesafb-tng pa...

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Wto, 18 Kwi 2006, 14:45:35 CEST

On Tue, Apr 18, 2006 at 01:49:08PM +0200, Marek Guevara Braun wrote:

> (-> adamg) A dokładnie jakie moduły to 'breaks' (poza standardowym
> vesafb)?

Być może źle się w commitlogu wyraziłem. Może nie tyle co breaks, co
skutecznie je przysłania - vesafb-tng jest kompilowane statycznie, nie
jako moduł, przez co nie da się korzystać z innych modułów fb (a
przynajmniej ja nie wiem jak skorzystać z radeonfb).

> Na fb-tng na nvidii GF6600 i procesorze 1.4 GHz uruchomiłem mplayera
> i nie widziałem jakiś zacięć przy oglądaniu, z drugiej strony tekst
> przewijał się mi jakoś tak "wolniej", ale może to kwestia dobrania
> jakiś domyślnych opcji typu ypan/redraw.

I chyba o to właśnie twittnerowi chodziło. Też to zaobserwowałem.

> Hmmm. Na żadnym z testowanych przeze mnie sprzętów vesafb-tng nie
> spisywała się lepiej niz standardowa vesafb - jak nie byłem w stanie
> obsłużyć rozdzielczości 1280x800 na notebooku tak nie jestem (mobile
> radeon x600), domowa nvidia 6600 mówi mi że umie tylko maks. 1280x1024,
> a stary radeon 7100 buntuje się przy 1280x1024 @60Hz (tj. mówi że może,
> ale nie może) - i gdzie te 'obiecywane' cuda ???

Well. Z vesafb-tng odpaliłem 1400x1050 na jednym sprzęcie i 1280x1024 na
drugim.
--
   .. ::       Przeznacz 1% swojego podatku dochodowego:      :: ..
   .. ::  http://www.pomocdladominiki.com.pl/ -- możesz pomóc :: ..