[Fwd: Re: strona www PLD]

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Wto, 18 Kwi 2006, 20:55:01 CEST

Marcin Król wrote:
> Pff... To moze na glowna bede wrzucal newsy o ruchach w Ac? Zamiast
> swoja stronke robic.
od tego to chyba jest link do
http://src.ac.pld-linux.org/~buildsrc/queue.htm
z glownej strony

> Tylko a) nie wiem czy kogos bedzie interesowac ze
> nowy stunnel polecial do ready/main b) nie wiem na ile wpisow mi checi
> starczy lub raczej po ilu wpisach sie mi odechce wrzucac tego typu
> zawartosc.

to powyzsze chyba zalatwia sprawe...
chociaz, BTW, czy ktos uzywa http://buildlogs.pld-linux.org/index.php ?
to tez chyba przydatne (a przynajmniej wydawalo sie przydatne)
dopoki nie zaczelo sie pojawiac:

*Fatal error*: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in
*/home/services/httpd/html/pld-buildlogs/index.php* on line *319*

czy ktos (tm) sie tym jeszcze zajmuje?

--
Lukasz