[Fwd: Re: strona www PLD]

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Śro, 19 Kwi 2006, 10:58:24 CEST

Marcin Król wrote:

> Ale tam nie pisze np co sie zmienilo w paczce czy ze po tygodniu lezenia
> w ready przewedrowala do main... W sumie to myslalem o czyms typu "PLD
> weekly news", ale jak juz pisalem nie wiem czy mi ochota na cos takiego
> nie przejdzie oraz czy bylo by o czym pisac.

sadze, ze informacje o tym, ze paczka po tygodniu lezenia powedrowala do
main,
lub wogole sie pojawila w test, to moznaby generowac z automata...

albo 'w tym tygodniu pojawily sie nowe spece'

albo 'w tym tygodniu zaktualizowano spece' (tzn od soboty do soboty, a
nie wszystkie aktualizacje jednego speca w ciagu tygodnia)

to wszystko da sie zrobic z automata.

i to sa 'newsy'.
tak jak na http://www.altlinux.com/, z ktorym kiedys podobno mielismy
nawiazac wspolprace... :P

pozdrawiam.

a przy okazji, co ze zmianami w infrastrukturze bulderowo-ftpowej, o
ktorej marudzil mmazur na PLDays?

--
Lukasz