moj pierwszy spec...

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Śro, 19 Kwi 2006, 15:46:45 CEST

spodobal mi sie motyw do SeaMonkey ktory sciagnalem i recznie
zainstalowalem,
wiec chcialbym sie podzielic z innymi moim zachwytem...

W zalaczeniu przesylam owego speca, ktory sie buduje, instaluje i dziala
(u_mnie<tm> ),
napisanego na podstawie seamonkey-theme-pinball.spec.

Mam jednak przy okazji pytanie - w Changelogu ma sie podawac cvs_login,
ktorego na razie nie mam (jeszcze mi do tego niespieszno),
zatem podalem nick pod ktorym sie 'zarejestrowalem' na stronie
(http://pld-linux.org/mc2) oraz maila ktorego uzywam. Prosze o
odpowiednie poprawki.

Czy ktos wladny <tm> moglby sie tym wypocinom przyjrzec
i ew. wrzucic to do kotla.

Z gory dziekuje,

--
Lukasz B