moj pierwszy spec...

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Śro, 19 Kwi 2006, 16:32:57 CEST

Użytkownik Michal Abramowicz napisał:

> możesz i tak, md5sum plik.cośtam, i wkleić w odpowiednie miejsce

no dobra, a jak ma byc 'koszernie' ?

bo u mnie jakos to nie dziala...
koncowka z builder -U z wlaczonym set +x

+ get_spec
+ parse_spec
+ [ -n  ]
+ get_files
http://catthief.com/mozilla/downloads/mostlycrystalsmall_sea_1.jar
gen-installed-chrome.sh
+ pwd
+ [ -f
/root/rpm/SOURCES/.seamonkey-theme-mostlycrystal-small.spec_INSTALLED_PACKAGES
-a  !=  ]
+ cd /mnt/hdb1/rpm_build/SPECS

nawet jak wywale zrodla z SOURCES to nic nie dociaga, mimo ze helpa:

    -U, --update        - refetch sources, don't use distfiles, and
update md5 comments

nic sie nie zmienilo ani dodalo.

czegos mi brakuje?

--

Lukasz Bulak
mc2-at-pld.linux.org (bedzie moze kiedys...)