lirc.spec jeszcze raz

Tomasz Narloch eyev w poczta.fm
Czw, 20 Kwi 2006, 10:47:46 CEST

Jakub Krajniak wrote:

> wrzucilem, u mnie sie ladnie buduje (th) [poprawilem X11-lib/xorg-..]
> AC-branch nie tykalem, tam lezy jakas wersja 0.6 albo zle patrze
>
> /J

Dzieki.

Zauwazylem ze w AC trzeba brac pod uwage kernel24, a to utrudnia calego
speca i nie jestem nawet pewien czy ostatni dla AC to:

$Revision: 1.113 $, $Date: 2005/12/13 11:54:17 $

Skoro istnieja 2 wersje jadra to moze dodac opcje

%bcond_with	kernel24

Albo porzucić tą opcje i tylko robic dla 2.6.x :)

TOmek

Poznaj Stefana! Zmien komunikator! >>> http://link.interia.pl/f1924