unifikacja: Xfce czy XFce ?

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Czw, 20 Kwi 2006, 16:14:43 CEST

It seems like on Thursday 20 April 2006 10:14, Piotr Skwarna typed:

> /_Xfce_ is a lightweight desktop environment for various *NIX systems.
> Designed for productivity, it loads and executes applications fast,
> while conserving system resources." - *Olivier Fourdan, creator of _Xfce_
>
> cytat ze strony glownej xfce.org
> */

Starałem się w naszych specach trzymać się "oficjalnej" wersji, która
najpierw wyglądała "XFce", lecz w pewnym momencie developerzy odwrócili się
od niej na rzecz "Xfce". I ta też jest aktualnie poprawna.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery/
Meet Jacek: http://photoblog.be/jacek