X11-devel do xorg-*

Piotr Skwarna spider w linux.pl
Pią, 21 Kwi 2006, 11:14:16 CEST

Bartosz Taudul napisał(a):

> Sprawdź z czym program się linkuje (np. na poziomie poldka -- desc
> --requires). Nie zapomnij o nie wpisywaniu nadmiarowych BR, np. libXext
> wymaga libX11, więc tego drugiego nie trzeba podawać.
>
> wolf

ok, czyli taki przyklad;
poldek:/all-avail> desc fluxbox- --requires
libXext.so.6, libXft.so.2, libXinerama.so.1, libXpm.so.4,
libXrandr.so.2, libXrender.so.1

w specu mam:
BuildRequires:  xorg-lib-libXft-devel
BuildRequires:  xorg-lib-libXinerama-devel

czyli powinienem dodac xorg-lib-libXpm, xorg-lib-libXrandr i
xorg-lib-libXrender ?