Problemy w budowaniu modułów okołokernelowych ze specy

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pią, 21 Kwi 2006, 14:32:01 CEST

Dnia 21-04-2006, pią o godzinie 13:33 +0200, Bartosz Świątek napisał(a):

> Moja propozycja wygląda tak (patrz załączony btsco.spec). Nie jest ostateczna
> i chętnie popolemizuję nad jej zmianami. Jakoś trzeba to zmienić, żeby to
> działało w dwie strony. W obecnej wersji buduje się u mnie bez konieczności
> jakiegokolwiek linkowania czegokolwiek.

slij diff-a a nie całego speca wtedy od razu widac co zmieniło sie i na
co

--
Michał Panasiewicz - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl