[BUG] Instalator

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Sob, 22 Kwi 2006, 21:46:54 CEST

Witam,
Istnieje błąd w instalatorze iso PLD-2.0-RC1-MINI.athlon.iso

Jeśli wybierze się własne ustawienie bootloader-a i wpisze ustawienie
lub je poprawie z pustą nazwą to taki wpis jest nie usuwalny, a co za tym
idzie instalacji nie da się ukończyć ponieważ instalator wykrywa błąd.
Jednak nawet cofnięcie się wstecz przy instlacji nie rozwiązuje problemu
ponieważ ustawienia są zapamiętywane.

Więc albo przydałą by się opcja resetowania ustawieć bootloader-a lub
sprawdzenie nazwy, która nie mogłą by być pusta.
Jeśli nie wyraziłem się nazbyt jasno to mogę spróbować opisać to
innymi słowami.
Pozdrawiam.

--
Tomasz Rutkowski - gg 1118937