SPECS: bluemote.spec

Przemek Iskra sparky w pld-linux.org
Nie, 23 Kwi 2006, 18:54:50 CEST

On Sun, Apr 23, 2006 at 03:35:13PM +0200, Bartosz Świątek wrote:

> Ok, poprawione, bluemote-example.cfg w /etc i bluemote to scrypt basha
> odpalający bluemoteapp <- czyli właściwą binarke. Bannera już nie ma.

prawdę mówiąc, beznadziejny ten Twój skrypt
1. dlaczego bash ? tam nic dziwnego niema
2. pisałem: exec, inaczej proces shella niepotrzebnie zżera zasoby

> cat > $RPM_BUILD_ROOT%{_bindir}/bluemote <<EOF
> #!/bin/bash
> if [ -s $HOME/.bluemote.cfg ]; then
> bluemoteapp
> exit 0
3. po co to exit 0 ? powinien zwracać $? binarki

> else
> cp /etc/bluemote-example.cfg $HOME/.bluemote.cfg
> bluemoteapp
> fi

proponuję:

#!/bin/sh
[ -e $HOME/.bluemote.cfg ] ||
    cat /etc/bluemote-example.cfg > $HOME/.bluemote.cfg

exec bluemoteapp

i już

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En