SOURCES: udev-cdrom_helper (NEW), udev-net_name_helper (NEW), udev...

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 23 Kwi 2006, 19:00:06 CEST

--- Arkadiusz Miskiewicz <arekm w pld-linux.org> wrote:

> Fajnie by było gdyby udev od razu ustawiał interfejsy sieciowe wg tego co ma
> w /etc/mactab (man nameif). Wtedy pewnie też nie było by problemu z głupota
> narzędzia nameif które np. nie potrawi zamienić eth0 i eth1 miejscami (trzeba
> eth0->eth2, eth1->eth0, eth2->eth1).

nie wiedziałem że ifrename (bo chyba o to Ci chodziło) działa źle.
jeśli faktycznie tak jest, to nie widze problemu żeby używac lepszego
narzędzia.

--
Fryderyk Dziarmagowski