SPECS: bluemote.spec

Bartosz Świątek swiatek w informatik.hu-berlin.de
Nie, 23 Kwi 2006, 19:52:04 CEST

Dnia niedziela, 23 kwietnia 2006 19:24, Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

> Czym jest /etc/bluemote-example.cfg? Jako, że to na oko templatka dla
> konfiga to raczej /usr/share/%{name}/bluemote.cfg niż w /etc/.

Ok, poprawione.
- bluemote-example.cfg jest teraz w /usr/share/bluemote jako bluemote.cfg
- poprawiłem ten skrypt shellowy i zamieniłem $HOME na ~/, przy budowie
podstawiał katalog domowe do zmiennej $HOME, czyli źle robił

Czy teraz spec jest wart komitnięcia ? Jeśli tak to bardzo proszę.