SPECS: rpm.spec - added lzma patches (lzma has high compression

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Wto, 25 Kwi 2006, 10:50:54 CEST

On Mon, Apr 24, 2006 at 03:16:38PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Zeby zauwazyc roznice nie potrzeba alphy.
bardziej sie martwie o stabilnosc ;)
jakos mam "zakodowane" ze rozne wynalazkowe programy dzialaja tam gdzie
byly pisane(x86), a na reszcie sie wywalaja...
Ale pewnie sie myle i wszystko bedzie och i ach..

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI