squirrelmail.spec - pytanie

Maciej Pijanka maciej.pijanka w gmail.com
Wto, 25 Kwi 2006, 11:28:50 CEST

06-04-25, Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org> napisał(a):

> A wysłałeś już patch na swoją linijkę z hashem w pliku userów cvs?

Patrys Michał to przypadek męczennika PLDowego..
nie wysle bo wyslał kiedys do kloczkowego CVSa
i chyba woli uwazac ze moglismy zrobic inaczej przy robieniu osobnego
cvsa, i obrazac sie na obecny CVS wiec nie wysle i juz i bedzie
meczennikem...

--
Maciej Pijanka
Linux user #133161