rt2x00.spec

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 25 Kwi 2006, 21:40:10 CEST

Dostałem w łapy kartę na chipie RT2460  zacząłem rozglądać się za
sterownikami. I tak mamy:
kernel-net-rt2400-ra24.spec - wg mnie do usunięcia
rt2400.spec, rt2500.spec oraz rt2x00.spec - obecnie na witrynie
http://rt2x00.serialmonkey.com/ znajdują się wspólne źródła dla kart
opartych o chip rt2x00. Proponuję zostawić tylko rt2x00.spec

Nasuwa się też pytanie o nazewnictwo pakietów. Kiedyś paczki ze
sterownikami do różnego typu urządzeń nazywane były kernel-net-*.spec
Potem zaczęliśmy przechodzić na nazwy specy *.spec, np.: acx100.spec czy
wspomniany rt2x00.spec. Co zatem robić z wyjątkami typu
kernel-net-e100.spec czy kernel-net-hostap.spec, zmienić ich nazwy
odpowiednio na e100.spec czy hostap.spec?

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user/admin/developer