rt2x00.spec

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 25 Kwi 2006, 22:17:12 CEST

On Wt, Kwietnia 25, 2006 22:07, Mateusz Korniak wrote:

> 1. rt2400 rt2500 i rt2x00 to o ile mi wiadomo kompletnie różne wersje kodu
> 2. rt2400 działa mi całkiem dobrze
> 3. rt2x00 z opisu samych deweloperów nie działa za dobrze (w PLD się nawet
> chyba nie buduje aktualnie)
>
> Proponuje zostawić wszystkie trzy wersje.

Hmm, we wszystkich tych specach widnieje ta sama witryna domowa, na tejże
witrynie dostępne są tylko źródła "uniwersalne":
"This project is a development effort to create a stable and feature rich
Linux driver for wireless 802.11b and 802.11g cards that are based on the
Ralink rt2400 and rt2500 chipsets."
Uaktualnić np. można tylko rt2x00.spec do reszty nie ma na tej witrynie
osobnych źródeł.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user/admin/developer