patch dla geninitrd-7339

Czw, 27 Kwi 2006, 23:03:43 CEST

On Thursday 27 April 2006 22:54, Bartosz Świątek wrote:

> Ahh, zapomniałem, że tam takie coś jeszcze bylo.
> Poprawione.

Wrzucone do svn.

> Ale chyba tylko do suspenda do ramu...
Binarki:
- s2ram do ramu
- suspend/resume na dysk
Wszystkie w suspend.spec.

> A skoro już o tym mowa, to jaka jest
> konkretna różnica ?
suspend afaik potrafi to samo co suspend2 (niestety znam suspend2 w wersji z
okolic 1.5 roku wstecz)... w każdym razie suspend to:
- siedzi w mainline (co prawda najlepiej mieć 2.6.17 nadchodzące)
- bez problemu współpracuje z modularnym IDE/SCSI
- obraz może być kompresowany oraz szyfrowany

geninitrd oczywiście obsługuje tego suspenda.

> Testowałeś to w ogóle ?
Testowałem na tyle na ile... parę razy suspendnąłem się na dysk i to wszystko.
Za każdym razem zadziałało (pomijam problemy z resume ata_piix i ogólnie sata
w linuksie).

Ogólnie zawsze i wszędzie używam suspend to ram, a nie na dysk (poprzedni
laptop cały rak przechodził na s2ram... może z 24h by się zebrało kiedy był
wyłączony całkowicie).

> Działa to tak fajnie jak ten
> ss2 do ramu ?

> Tzn. ze zegar pokazuje poprawną godzine itd. ?
Hm, nie wiem, nienormalności nie zauważyłem ale z drugiej strony mam ntpd +
zawsze sieć.