EOL dla PLD 1.0/1.1 (Ra)

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pią, 28 Kwi 2006, 00:09:02 CEST

W zwiazku z wyborem na stanowisko RMa PLD 2.0 (Ac) moja ilosc czasu na
uaktualnianie PLD 1.0/1.1 (Ra) zmalala. Ten czas ktory mam wole obecnie
przeznaczac na Ac. Dlatego tez oglaszam EOL (z mojej strony) dla Ra.

Powody:

- niektorych rzeczy nie da sie zaktualizowac bez zmiany glibc lub gcc na
nowsze (a po zrobieniu tego wyszlo by nam "prawie Ac")
- brak chetnych do wrzucania poprawek i update'ow (do tego co sie da)
- stosunkowo niewielka ilosc uzytkownikow Ra
- archaiczne wrecz wersje niektorych pakietow
- ... inne ktorych zapomnialem napisac ...

Tak wiec z dniem dzisiejszym zaprzestaje prowadzenia wszelkich prac nad
Ra. Nie bedzie juz tez zadnych uaktualnien.

Mozliwosci sa w tej chwili dwie:

1. Znajdzie sie ktos chetny do przejecia paleczki i zaopiekuje sie Ra.

2. Zamykamy ten rozdzial historii i oficjalnie dajemy EOL.

Prosze o wyrazenie swojej opinii na ten temat. Ewentualnych chetnych do
przejecia posady RMa Ra prosze o wyrazenie takiej checi :)

M.

P.S. Niezaleznie od opinii, ja juz nad Ra nie bede pracowal :(
Przepraszam wiernych uzytkownikow tej linii i zachecam do upgrade'u do Ac :)

P.S.2 To chyba pierwszy EOL w historii PLD? Taka decyzja musi przejsc
przed CDG czy tez wystarczy decyzja RMa (moja w tym wypadku)?