Security issue in kernel-vserver (all versions)

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pią, 28 Kwi 2006, 15:26:29 CEST

> Jesli budowales poprawke z rel 2 to rzeczywiscie moglo sie zwalic.
> Przesadzilem z testami.

To ja tu po nocach siedze i kombinuje... :) Zartuje :)

> Wogóle to wywal z ftp wszystkie wersje kernel-vserver, dzis zapuszcze
> rel 4 z oficjalna poprawka.

Zrobi sie jak tylko wroce do domku.

> Do jakiego kernela?

Do jakiego jest poprawka? 2.6.16.11, znaczy do takiego jest patch w
ktorym jest juz zawarta poprawka :) Do jakiego backport? LINUX_2_6,
chyba ze to jest to co masz zamiar wrzucic do rel4.

M.