xfce-mcs-manager.spec

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Pią, 28 Kwi 2006, 22:09:54 CEST

Dnia Fri, 28 Apr 2006 07:54:06 +0200
Michal Chruszcz <troll w pld-linux.org> napisał(a):

> It seems like on Thursday 27 April 2006 22:58, Piotr Grymkowski typed:
>
> Jest nakładający się patch, tylko wersja, która powinna być na DEVEL,
> wylądowała na HEAD. Zbuduj sobie więc z taga
> auto-th-xfce-mcs-manager-4_2_3-1.
Tak tylko na ac i modularnych X'ach wieszał mi się xfce4-session przy
logout więc chciałem zbudować go sobie z cvs'u (a nie wiem skąd można
dostać informacje na temat branchy jakie są itd). A spec ten wymagał
xfce-mcs-manager-4.3 i dlatego ten mój patch. No a teraz ładnie mi
wszystko śmiga.

--
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski