[th] instalacja

Enleth enleth w enleth.com
Sob, 29 Kwi 2006, 12:44:32 CEST

Dnia czwartek 27 kwietnia 2006 22:30, Patryk Zawadzki napisał:
> Dnia 27-04-2006, czw o godzinie 20:40 +0200, stacho w venco.com.pl
> W Th brakuje masy rzeczy. The point is - nie ma sensu kompilować
> pakietów, które od Ac się różnią absolutnie niczym. Th nie jest pełną
> linią dystrybucyjną jeszcze i duplikowanie tych samych paczek jest
> bezcelowe, Th nie da się w pełni używać bez źródeł Ac.

Ja instalowałem z poziomu działającego Ac, na inną partycję - i jedyny pakiet
który wziąłem wtedy z Ac to rpm-macros. Nigdy nie użyłem źródeł z Ac,
wszystko z Th, tylko odrobina dokompilowana. Trudno mi teraz powiedzieć,
kiedy to było, nie pamiętam prawdę mówiąc, ale jakieś parę miesięcy temu z
pewnością. Czyli się da.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth@{enleth.com|gmail.com}, WWW
enleth.com,