Re: [ac] Tak żeby po włożeniu krążka zwykła osoba mogła zobaczyć jego zawartosć.

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Wto, 1 Sie 2006, 00:02:38 CEST

Temat bumerang, pakiety to more-less te same zostaja, ew. jajko
odpowiednio nowe jesli nie masz, ale u mnie dopiero reczne pobabranie
w jakims pliku hala i fstabie pomoglo, z defaultu mi nie dzialalo
plujac sie o uprawnienia albo nie pozwalajac wejsc do katalogu
nierootowi, albo jeszcze inne kombinacje (+problemy z widocznoscia
partycji trwalych). U mnie jest Gnome, wiec 100% recepty Ci nie podam,
ale poszukaj tu i na users - sporo watkow o tym juz bylo, moze
znajdziesz dzialajace u Ciebie rozwiazanie.
W kazdym razie IMVHO chodzi raczej o upgrade hala/kernela/udeva niz o
upgrade KDE.

--
Pozdrawiam,
Liliana