problem z lilo po instalacji windows XP

Enleth enleth w enleth.com
Czw, 3 Sie 2006, 02:15:13 CEST

Dnia czwartek 03 sierpnia 2006 01:49, Patryk Zawadzki napisał:

> Czas przesiąść się na GRUB.

Ciekawe. W czym GRUB przewyższa LILO, jeśli konkretne zastosowanie nie wymaga
jakichś cudacznych shelli do wyboru kernela i urządzenia bootującego, a
jedyne obecne systemy operacyjne są obsługiwane przez LILO? (BTW, nawet na
maszynie, na której czasami eksperymentuję z kernelami, mam LILO, bo w jednym
napędzie zawsze siedzi RescueCD - łatwiej było je tam wsadzić, niż robić
awaryjne kernele i przyległości...)

Poza tym, pytającemu chyba zależy na szybkim odzyskaniu dostępu do swojego
systemu operacyjnego, na co już dostał sposób, a GRUB zatrzymałby się na tym
samym problemie i jeszcze by zajął dłuższą chwilę na przełknięcie trochę
niestrawnej składni pliku konfiguracyjnego.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://jaskiniabehemota.net