problem z lilo po instalacji windows XP

Bartosz Golek (4 z inf A L4) saigonto w o2.pl
Czw, 3 Sie 2006, 17:27:45 CEST

Patryk Zawadzki wrote:

> W tym, że nie trzeba go instalować od nowa po każdej zmianie w /boot. I
> w przypadku błędów nie podaje nieskończonego ciągu liczb szesnastkowych.
>
> Poza tym, to taka prowokacja była ;)
>
> EOT
Juz system dziala GRUB rowniez by sie nie zainstalowal bo nie mial na
czym. Jesli chodzi o zmiane loadera to nie zamierzam LILO juz znam i
zazwyczaj nei mam problemow z konfiguracja, a GRUB jakos nigdy mi nie
podszedl.

Pozdrawiam Saigon.