[SPEC][diff] shadow.spec

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Sob, 5 Sie 2006, 20:33:30 CEST

On Tue, Aug 01, 2006 at 07:35:12PM +0200, Piotr Karbowski wrote:
> Zauwazylem ze shadow do dzialania wymaga bash'a,

> bez niego nie da sie uzywac  passwd a co za tym idzie nie mozemy sie
> zalogowac do postawionego systemu.

Nie wydaje mi się. Konkretny test-case poprosimy, a pokażemy w którym
miejscu robisz błąd.

Poderzewam, że chodzi chodzi o SHELL=/bin/bash w /etc/default/useradd.
No może faktycznie warto by zmienić to na /bin/sh.

> Moj pierwszy diff, mam nadzieje ze dobrze wygenerowany.

pod względem technicznym tak, ale pod względem merytorycznym to kwestia
dyskusyjna :)

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.