CVS/SVN

Maciej Pijanka maciej.pijanka w gmail.com
Nie, 6 Sie 2006, 13:24:50 CEST

On 06/08/06, Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl> wrote:

> Od ponad 3 miesiecy nie cykliczne, a dwukrotne. Lacznie jakies 4h,
> z czego raz to byla przerwa techniczna spowodowana wyprowadzaniem
> innych serwerow do innej serwerowni.
>
> Co do przyszlosci to jesli obecna lokalizacja ep09 nie bedzie w stanie
> zagwarantowac pradu na stosownym poziomie mam przygotowane juz inne
> miejsce na jej stacjonowanie. Teraz nie zmienialem, zeby nie zmuszac
> PLD do zmainy wszystkich IPkow.

Zmiana IPków planowana niejest specjalnie wielkim problemem, obecnie
TTL na strefach jest przestawiony wiec z propagacja nie bedzie
problemu.
A co do głosów ze akcyza lezala tydzien i nikomu nie przeszkadzało,
coz, imo jesli nie jestesmy wstanie zadbac o prace wlasnych maszyn
pldowych, to moze dac sobie siana z robieniem dystrybucji, bo w
momecie gdy wreszcie stowazyszenie dojdzie do skutku i CVS bedzie stał
na sprzecie stowazyszenia nikt nie bedzie nas gonił do zadbania o to,
jesli sami tego nie zrobimy.

Rozumiem ze zbraku zainteresowania odpisaniem na ten watek nikt niema
zdania na temat?

--
Maciej Pijanka
Linux user #133161