OpenOffice.org build m180

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Nie, 6 Sie 2006, 21:56:44 CEST

Dnia 06-08-2006, nie o godzinie 21:15 +0200, Adam Gołębiowski
napisał(a):

> Przy odpowiedniej definicji `jakiś czas', tak. Wpierw chciałbym poprawić
> parę rzeczy w wersji z `-r AC-branch', np. dopaczkować pliki pomocy.

Nie wiem jak innym, ale mi pomocy nie brakuje, a bardzo przeszkadza
brzydki efekt interakcji z myszą,który jak piszesz jest poprawiony...
Nie żebym poganiał - to w końcu twój czas i ty nim dysponujesz - ale
cieszyłbym się gdyby 'jakiś czas' był w miarę krótki :)
--
Pozdrawiam
Krystian T.

             "errare humanum est..."