OpenOffice.org build m180

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Pon, 7 Sie 2006, 06:50:26 CEST

Dnia 06-08-2006, nie o godzinie 22:16 +0200, Adam Gołębiowski
napisał(a):

> jaki efekt? możesz opisać?

Ktoś już o tym pisał. Najechanie na jakąś ikonkę na belkach lub
kliknięcie któregoś z napisów menu powoduje, że aplikacja się wysypuje i
uruchamia ponownie z procedurą odzyskiwania dokumentu.
Ctr+o działa, ale np. alt+p powoduje również w/w efekt.
--
Pozdrawiam
Krystian T.

             "errare humanum est..."