CVS/SVN

Maciej Pijanka maciej.pijanka w gmail.com
Pon, 7 Sie 2006, 11:25:00 CEST

On 07/08/06, Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> wrote:

> To tak żeby trzeba było swoje hasła rozrzucać po większej liczbie
> maszyn? :/

hmm, a kto powiedzial ze na anoncvs beda jakiekolwiek hasla poza cvs w anoncvs?
bo ja nic takiego niemam zamiaru robic, tak samo modulow niektorych
svnowych tez tam nie bedzie wcale, ani cvsowych, (np test),

--
Maciej Pijanka
Linux user #133161