Kernel bez grsec

Paweł S pawcio-s w go2.pl
Wto, 8 Sie 2006, 20:21:08 CEST

Witam!

Potrzebuje kernel bez grsec do własnej płytki livecd. Zbudowałem z
brancha auto-ac-kernel-2_6_16_23-1 z opcjami:
--without grsecurity --without grsec_minimal

i w trakcie bootu wygenerowanego obrazu iso via vmware mam:
grsec: denied resource overstep by requesting 3078283264 for
RLIMIT_STACK against limit 8388608 for /bin/busybox[busybox:738]
uid/euid:0/0 gid/egid: 0/0, parent /linuxrc[linuxrc:1] uid/euid:0/0
gid/egid:0/0
cdrom: applet not found
loop: applet not found
..

czyli wniosek, jakby grsec nadal było. Próbowałem też w kernel.spec
zakomentować patch dla grsec i to samo.. - ma ktoś pomysły? Co jeszcze
trzeba zmienić żeby ten grsec nie burzył sie? Udało się komuś postawić
livecd z kernelem 2.6.16.23-1?

Pozdrawiam PawciooS