at_console?

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Wto, 8 Sie 2006, 20:37:53 CEST

Witam,

Od ostatniego upgrade Th, przestałem mieć możliwość montowania
czegokolwiek (a większość danych mam na dysku USB). Głupi gnome-mount ma
chyba tylko jeden możliwy komunikat, jaki potrafi wyświetlać i równie
dobrze możnaby tam napisać "chuj wie, co się stało."

Odpaliłem go z -tvd /dev/foobar i grzecznie wygadał się, że DBUS odmawia
mi dostępu do interfejsu HAL.Volume. Po regułkach widzę, że prawa ma
tylko root i użytkownicy at_console.

Faktycznie, jeśli zrobię echo 1 > /var/lock/console/patrys, to działa.

Teraz pytanie, co się stało? Podejrzewam gdm, ale nie bardzo wiem, gdzie
szukać.

--
Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>
PLD Linux