at_console?

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Wto, 8 Sie 2006, 22:03:12 CEST

Dnia 08-08-2006, wto o godzinie 20:37 +0200, Patryk Zawadzki napisał(a):
> Witam,
>
> Od ostatniego upgrade Th, przestałem mieć możliwość montowania
> czegokolwiek (a większość danych mam na dysku USB). Głupi gnome-mount ma
[...]
Przed upgradem po włożeniu pena ładnie mi montował i wyskakiwało okienko
z zawartością. Po upgradzie montowałem ręcznie jako root. Więcej na
razie nie testowałem...

> Teraz pytanie, co się stało? Podejrzewam gdm, ale nie bardzo wiem, gdzie
> szukać.
Gdm-a nie mam, nie miałem i nie zamierzam mieć, więc problem chyba
gdzieś indziej.
--
Pozdrawiam
Krystian T.