CVS/SVN

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 8 Sie 2006, 22:05:06 CEST

On Tue, 8 Aug 2006, Wojciech Cie^ciwa wrote:
> .. bo nie wszyscy mają multum czasu ? Staram się trzymać kernel w miarę
> aktualny.

Nie jest to kwestia aktualności, ale raczej uniwersalności i stabilności.
Oraz ficzerów.

BTW - ostatnio się załamałem jak zobaczyłem, że w debianie jest
standardowo 2.6.8 ....

> - Przepraszam - starałem ostatnio miałem mniej czasu, mogę wrócić do
> zajmowania się kernelem, o ile jest taka konieczność.

Dobrze wiesz, że taka konieczność jest. To jeden z niewielu kawałków,
który wymaga po prostu maintainera. Na stałe i systematycznie.