rdesktop (lista zyczen) [SPECS]tsclient

havner havner w smtp.kamp.pl
Wto, 8 Sie 2006, 23:00:04 CEST

On Tue, Aug 08, 2006 at 10:11:28PM +0200, Tomasz Rutkowski wrote:
> Dnia Sun, 6 Aug 2006 17:01:02 +0200
> Tomasz Rutkowski <rutek w nospheratu.net> napisał(a):
>
> no to jeszcze nowszy tsclient do pary :)
> (w załączniku patch do speca i uaktualniony patch do źródeł)

Czemu przemianowywujesz gmo? Czy te pliki nie sa kompilowane i tak z po
podczas budowania?

Patch locales do poprawki (nie usuwa poprzedniej linijki, wiem, czepiam
sie, kosmetyka)

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org