CVS/SVN

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 9 Sie 2006, 13:40:12 CEST

On Wed, 9 Aug 2006, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Dwie maszyny typu 2 x opteron dual core, jedna 2 x xeon z HT bodaj -
> obciążone co nieco - zero problemów jak do tej pory, build standardowy
> (grsec min zdaje się wtedy jedynie).

Ja miałem. I wiem, że nie jestem jedyny - nawet tutaj czy na users (a może
na ircu?) odzywali się ludzie, którzy mieli podobne problemy.

Może problemy występują wtedy kiedy pamięci nie jest za dużo (ja tak
miałem), a może w innych sytuacjach.

Grunt, że 2.6.17 problem rozwiązuje - jest tam odpowiednia łata (choć w
sumie można ją backportować, jeżeli są chętni).