SOURCES (LINUX_2_6): kernel-i386-smp.config - disable kernel irqba...

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Pią, 11 Sie 2006, 23:05:43 CEST

Dnia 11-08-2006, pią o godzinie 11:28 +0200, Paweł Gołaszewski
napisał(a):
> [...]
>
> Z ciekawości - dlaczego w ten sposób?
> Czemu nie pozwolić kernelowi obdzielić procki przerwaniami?

Jak ja uruchomiłem irqbalance na moim desktopie to miałem problemy z
wybudzaniem tzn. jak wieczorem zostawiłem włączony żeby sobie przez noc
ściągał (KDE + program do ściągania) to rano czasem nie reagował na
klawiaturę, czasem ekran zostawał czarny. Na ping odpowiadał. Logowałem
sie po ssh i restart. Potem zatrzymałem irqbalance i działa bez
problemów od kilku dni.
Zwaliłem wszystko na nVidię i na razie z braku czasu nie dociekam czemu
tak się dzieje...
--
Pozdrawiam
Krystian T.