Problem z perl w ppc HELP!!!

Pon, 14 Sie 2006, 23:33:36 CEST

=?UTF-8?Q?Rados=C5=82aw_Zieli=C5=84ski?= wrote:

> Na 99% wynika to z różnicy pomiędzy listą zainstalowanych pakietów.
> diff rpmqa-{i686,ppc} jest spory...

Bo wywalilem wszystko, zeby zainstalowac tylko to co jest niezbedne wg BR.

> Spróbuj doinstalować perl-Test-Simple; obstawiam, że to to.

Pomaga. Ale co/gdzie poprawic, zeby to dzialalo wg BR:

w perl-modules jest Test::Simple = 0.62
w repo mamy perl-Test-Simple-0.60-1, czyli Test::Simple = 0.60

1. Dawac gdzies R: perl(Test::Simple) < 0.62 ?
   Nie wiem, czy tak mozna i jakie beda przyszle konsekwencje...

2. Wywalic Test::Simple = 0.62 z perla (skoro niezbedny jest starszy i
   bedzie mial on priorytet) ?

3. Jakos inaczej ?

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61