SPECS: X11.spec - moved polish resources for Xterm to doc,

Śro, 16 Sie 2006, 20:10:18 CEST

Jan Rekorajski wrote:

> Usuwam zbedny byt ktory powoduje tylko problemy.

> Sorry wodzu, ale sie mylisz.
> man xterm
> /locale \(class Locale\)

UPS.

> Tyle ze dla unikodu to nic nie trzeba preparowac.
> Ot, dziala i juz, bez zadnego cudowania.

Chodzilo mi o jakies tlumaczenia, ktore ZTCP byly w tym pliku. Jesli sie
myle to sorry. Wywalenia pozostalych ustawien sie nie czepiam.

Chyba, ze UTF ma juz wbudowanego tlumacza ? ;P

> Juz raczej zalatac domyslny app-defaults/XTerm zeby mial wlaczone
> przekodowania (patrz wyzej).

> UTF byl tu tylko najnowszym przykladem, juz sie nie pierwszy raz nacinam
> na glupoty powciskane w te zasoby, poprostu dzisiejsza kropla przelala
> czare.
>
> Zreszta - IMO jak ktos uzywa xterm-a to umie go sobie ustawic, a jak nie umie
> to uzywa GNOME/KDE gdzie takich cyrkow nie ma.

Co do ustawien (fonty/kolory itp.) - zgoda. Co do tlumaczen - nie

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61