OpenOffice.org build m180

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 16 Sie 2006, 20:27:51 CEST

On Wed, Aug 16, 2006 at 02:27:36PM +0200, Szymon Siwek wrote:
> Mi na Th zależy, toteż w końcu zbudowałem działające oo.
> Bazowałem na trochę starszej wersji (src-m176).
> gdb i debuginfo sugerowały, że winne wysypywaniu się może być coś
> związanego z db. W ac jest db-4.2, taka sama wersja jest dołączona do oo.
> Przebudowałem oo tak by korzystał z własnego db - przestało się wysypywać.

Gratuluję wytrwałości i dzięki za nadesłane zmiany. Nie commitnę ich
póki co, jako, że od +w dzieli Cię podesłanie skrótu hasła na
cvsadmin w pld-linux.org. Wtedy sam to commitniesz.

> Jedynym problemem jaki zauważyłem, jest brak helpa.

to naprawię przy okazji buildu m181, wtedy zmerdżuje się to na HEAD.

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.