[for GNOMErs only] właściciele podstawowych katalogów

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Śro, 16 Sie 2006, 23:34:23 CEST

Dnia 16-08-2006, śro o godzinie 21:47 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):
> hi,
>
> %_datadir/gnome i %_datadir/gnome/html należą aktualnie do libgnomeui,
> co jest absolutnie złe - w tym katalogu instaluje pliki pomocy np.
> gtk-doc, który do niczego libgnomeui nie potrzebuje. nie mam dobrego
> pomysłu, gdzie owe katalogi dodać: filesystem.spec jest zbyt
> podstawowy, nowy pakiet też nie jest ładnym rozwiązaniem.
>
> idee? pomysły?

IMVHO bez gnome-libs się w gnome nie obejdzie, może tam...
--
Pozdrawiam
Krystian T.

             "errare humanum est..."