[for GNOMErs only] właściciele podstawowych katalogów

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Czw, 17 Sie 2006, 22:42:05 CEST

Dnia 17-08-2006, czw o godzinie 20:49 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):

> przepraszam za off-topic, ale mam głupie wrażenie czytając Twoje
> posty, że nie masz pojęcia o czym piszesz.
Zdaję sobie sprawę z tego, że nie mam dużych wiadomości jeśli chodzi o
linuksa, ale się staram.
O ile chodzi o zaproponowane gnome-libs to nie bardzo rozumiem czemu aż
tak zareagowałeś.
Poczytałem opisy do różnych pakietów gnome i ten wydawał mi się
odpowiednio podstawowy - w odróżnieniu od filesystem, który uznałeś za
zbyt podstawowy i na tej podstawie wyraziłem moje zdanie zaznaczając, że
jest to IMVHO... Czy to coś złego?

> Jest to tym bardziej
> martwiące, że sam proponujesz innych na developerów PLD (nie
> umniejszająć kandydatom).

Ktoś musi zapoczątkować procedurę, a bez poparcia i tak by nic z tego
nie wyszło...
--
Pozdrawiam
Krystian T.