gLife.spec

Bartosz Swiatek swiatek w informatik.hu-berlin.de
Nie, 20 Sie 2006, 01:03:14 CEST

Am Sonntag, 20 August 2006 schrieb havner <havner w matrix.kamp.pl> :

>Do poprawki to jest konfiguracja Twojego programu pocztowego ;-P

>Albo po prostu nie uzywaj polskich znaczkow jak nie masz jak
>(niemiecki), bo krzaczki sa.

Nom, sprawa jest taka ze jade akurat z webmaila niemieckiego bo jestem
poza domem i wysylanie maila zza tutejszego proxy mi poprostu nie
dziala z mojego klienta :/ jest to tymczasowe wiec niedlugo wszystko
wroci do normy jak tylko wroce do siebie:) Chyba ze masz havner pomysl
jak zza proxy wysylac maile z klienta ?

Mail was send from https://www2.informatik.hu-berlin.de/
EASY and FREE access to your email anywhere: http://Mailreader.com/