adesklets i [Ac] python-2.4.3-3

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Nie, 20 Sie 2006, 13:02:43 CEST

Dnia 19-08-2006, sob o godzinie 18:31 +0200, kiesiu napisał(a):

> Dla mnie właściwie żadna, bo i to, i to nie działa ;)

Hm - ja nad tym chwilę posiedziałem. Otóż rzeczywiście zainstalowane z
paczki nie działa, ale jak doda się pliki py (nie 'kompilowane') w te
same miejsca, gdzie jest spec olewa przy wciąganiu do %files, to działa
bezbłędnie. Desklety już nie muszą mieć plików źródłowych. Nie bardzo
mam doświadczenia z pythonem, więc nie miałem pomysłu, jak to poprawić.

Zdrawiam
Cz w rny
--
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering" -
Yoda